Wniosek o dofinansowanie zakupu podręczników składa się do dyrektora szkoły, do której uczęszcza uczeń w roku szkolnym 2021/2022 w terminie do 30 września.
Dowodem zakupu podręczników lub materiałów edukacyjnych, jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia lub opiekunów ucznia, rachunek, paragon lub oświadczenie o zakupie podręczników.
Do wniosku należy dołączyć KSEROKOPIĘ orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Wnioski niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Uprzejmie proszę o wpisywanie KLASY, do której uczęszcza Państwa syn/córka tzn np.: klasa 1La, a nie klasa 1, czy klasa 1 liceum!
WYPEŁNIONE WNIOSKI, WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU ORAZ KOPIĄ ORZECZENIA O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO NALEŻY SKŁADAĆ W POKOJU 101 W INTERNACIE.
Druki wniosków:
https://bip.poznan.pl/public/bip/druki.html?co=show&dr_id=1904&type=pdf
https://bip.poznan.pl/public/bip/druki.html?co=show&dr_id=1903&type=pdf
Szczegółowe informacje:
https://pcs.poznan.pl/swiadczenia-dla-ucznia/rzadowy-program-pomocy-uczniom-niepelnosprawnym/
Klauzula informacyjna RODO:
klauzula informacyjna RODO.docx
Sylwia Lorens