Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej im. Zbigniewa Tylewicza w Poznaniu
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej im. Zbigniewa Tylewicza w Poznaniu
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej im. Zbigniewa Tylewicza w Poznaniu
logo Ośrodka

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej
im. Zbigniewa Tylewicza
w Poznaniu

Godło Rzeczpospolitej Polskiej

Wilno – Przeszłość BRAMĄ do przyszłości

Relacji ciąg dalszy…

10 października wraz z naszymi partnerami z Vilniaus Šilo ugdymo centras testowaliśmy naszą grę miejską, którą stworzyliśmy w aplikacji😃. Test wyszedł bardzo dobrze i po małych korektach udostępnimy naszą grę „Wilno – Przeszłość BRAMĄ do przyszłości” wszystkim zaintetesowanym🙂 Odwiedziliśmy też dzisiaj, Muzeum Etnograficzne w Niemenczynie i restaurację z litewskimi potrawami a dzień zakończyliśmy podziwiając panoramę Wilna z dzwonnicy Kościoła św. Janów🤩 Realizacja naszego projektu jest możliwa dzięki Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży

Zamek w Trokach był celem dzisiejszej wycieczki projektowej grupy polsko-litewskiej. Jak widać wszyscy bawili się wyśmienicie 😀Zamek został wziesiony przez wielkiego ksiecia litewskiego Kjejstuta i jego syna Witolda. Po zwiedzaniu degustowaliśmy lokalne potrawy – barszcz ukraiński i kabiny. Było pysznie😋. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w kościele Św. Apostałów Piotra i Pawła. Okazały obiekt barokowy ufundował hetman wielki litewski Michał Kazimierz Pac Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży

12 października to ostatni dzień naszych działań w projekcie „Przeszłość BRAMĄ do przyszłości” finansowanym przez Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży z dotacji Ministerstwo Edukacji Narodowej. Z żalem żegnamy naszą szkołę partnerską Vilniaus Šilo ugdymo centras mając nadzieję że nasze drogi jeszcze się skrzyżują. Pomału przygotowujemy się do upowszechniania rezultatów projektu i gry które są rezultatem naszych działań wkrótce zostaną zaprezentowane szerszej publiczności.